Mobiele kaatsmuur officieel in gebruik genomen

31 mei

Afgelopen zaterdag, tijdens de Heren Hoofdklasse partij in Dokkum, werd onder werkelijk fantastische weersomstandigheden de nieuwe mobiele kaatsmuur van             KV Oostergo geopend. Theunis Piersma, voormalig voorzitter van de KNKB en promotor van het Wall Ball kaatsen in Friesland, was de eer gegund om de eerste bal op te slaan. Hij werd hier onder publieke belangstelling bijgestaan door de jeugdleden van               KV Oostergo en de Hoofdklasse Dames parturen van Puur Passie en Keatsfan.

Met de mobiele kaatsmuur wil de kaatsvereniging ook buiten de zomermaanden om haar leden de mogelijkheid bieden deze vorm van kaatsen te beoefenen.

De komende maanden kunt u dan ook demonstraties verwachten tijdens de Admiraliteitsdagen op het Hellingpad en op 1 oktober a.s. op de Handelsroute in het kader van de opening van de Centrale As.

DSC_0151.NEF                       DSC_0156.NEF