๐“๐ซ๐จ๐ญ๐ฌ ๐จ๐ฉ ๐จ๐ง๐ณ๐ž ๐ฐ๐ž๐ฅ๐ฉ๐ž๐ง๐ฃ๐จ๐ง๐ ๐ž๐ง๐ฌ!๐Ÿ’›๐Ÿ–ค

24 jun

Afgelopen weekend hebben Jesse, Julian en Memphis deelgenomen aan het NK Welpenjongens in Heerenveen. Wat hebben deze toppers een geweldige prestatie neergezet!

Met veel inzet, sportiviteit en teamspirit hebben zij zich van hun beste kant laten zien en een prachtige 2e plaats weten te behalen. Een resultaat waar zij met recht trots op mogen zijn en waar wij als vereniging enorm blij mee zijn.

Jongens, van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie! Jullie hebben laten zien wat doorzettingsvermogen en plezier in de sport kunnen opleveren. Wij zijn ontzettend trots op jullie!

Gefeliciteerd Jesse, Julian en Memphis met jullie zilveren medaille op het NK! ๐Ÿฅˆ๐ŸŽ‰

Foto: Lieuwe Bosch

Deel dit bericht